Szerdai edzésem

2011.03.16. 21:32

Hát sziasztok megint!

A mai edzés azért rendesen használt , érzem is mindenhol magamat :D. Most olyan edzéstervet követek amivel lényegében minden edzésen tudok minden izomra edzeni anélkül hogy túlhajszolnám magam. Ez annyit jelent egy egy izomcsoportra 2 gyakorlatot végzek és azokon belül 6x10-et vagy 6x12 ( attól függ mennyire bírom ). Ha egy gyakorlatban elértem , hogy a 12 már könnyen megy akkor emelek a súlyon is.

Ma kezdésként futottam 2 kilométert majd edzettem a lábamat lábtoló gépen ( főként a combot ). Ez utána mellre edzettem fekvenyomással , ahol 6x12 emeltem 30 kg-ot ( rúddal együtt ) Majd egy speciális gépen ami lényegében olyan mint a fekvenyomás csak ülve ( itt is 30 kg-mal). Ezután bicepszre dolgoztam egy hagyományos és egy kicsit extrább gépen 20kg-mal 6x10- sorozatban. Ezután jött a tricepsz ugyan ezzel a módszerrel csak itt 30 kg-ot használva. Ezután jött a hátam és a vállam amire egy kis evezést és tarkóhoz lehúzást csináltam mindkettőnél 6x10-et ( evezésnél 40 kg , lehúzásnál 30 kg ). Az edzés vége felé kezdtem el hasazni amiben inkább mondjuk azt hogy "szálkásításra mentem" mivel kis súllyal és nagy ismétlésszámmal dolgoztam : 10x20 volt az ismétlésszám 10 kg-mal majd ilyen oldalra forgós gépen ugyanez mindkét oldalamra 10 kg-mal. Az edzés végére kipróbáltam magam egy kis húzódzkodással amiből befele fordított tenyérrel ( azaz láttam az a tenyeremet amikor megfogtam ) teljes leengedésből bírtam 16-ot csinálni , majd kifele fordított kézzel és széles fogással 6 db-ot. Ennek örültem is mivel amikor kezdtem a dolgot az utóbbiból 1-se ment míg a befele fordított tenyérből max 2.

Azért így edzés után és pihenőnapokban eléggé fájt a hátam lentebb , meg is kérdeztem 1-2 embert és azért jött ez a dolog ( ahogy kiderült ) mert amikor egy hagyományos csigás gépen tricepszre és bicepszre végeztem a gyakorlatokat nem párhuzamos lábbal álltam hanem az egyik előre a másikat hátra raktam. Mint kiderül ezzel sok munkát átvett a törzsem és ezért fájtak annyira x') Szóval mai jótanácsként : ne úgy álljatok be csigás bicepsz és tricepsz gyakorlatra hogy egyik lábatok elöl a másik hátul , még akkor is ha úgy könnyebb.

Na majd legközelebb holnap jelentkezek az új infókkal :D. Sikerült szereznem egy jó kesztyűt is tehát már a a kezem se fáj annyira a sok fogástól ! :D Ha tehetitek szerezzetek be 1-et :D Na sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://edzesem.blog.hu/api/trackback/id/tr902745645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása